brandstofverbruik

Competition 102 € 1,795 BP Ultimate (98) 1,699
Blue One 95 € 1,619
LPG € 0,00 Total Exellium (98) 1,689

PEUGEOT maakt Private Lease nog aantrekkelijker voor consumenten, door nu ook het gehele aanschafproces van configuratie tot contractafhandeling én bezorging van de auto veilig vanuit huis, online voltooid kan worden. Daarmee staat PEUGEOT ook in tijden van Corona-maatregelen garant voor zorgeloze mobiliteit.

"Vandaag de dag beginnen alle klanten hun aankoopreis op internet en sommigen willen hun gehele reis online voltooien. Met de continue uitbreiding van het online dienstenaanbod voldoet PEUGEOT aan de verwachtingen van klanten zonder concessies te doen aan de kwaliteit van de service", zegt Maarten Kooijman, Marketing Directeur Peugeot Nederland.

Ook in tijden van Corona-maatregelen blijft PEUGEOT het online dienstenaanbod ontwikkelen. Met de nieuwste online tool krijgen consumenten tijdens het configureren van een nieuwe PEUGEOT direct een bijbehorend Private Lease-bedrag te zien en kan meteen een aanvraag worden ingediend én afgehandeld. Dit inclusief een online kredietcheck, elektronische identificatie en e-signature. Om het Private Lease-aanbod nog aantrekkelijker te maken, met inachtneming van de huidige Corona-maatregelen, wordt de nieuwe PEUGEOT nu bovendien kosteloos bezorgd op het gewenste adres. Dat betekent dat het gehele aanschafproces, van configuratie tot contractafhandeling én levering van de auto online voltooid kan worden, zonder de deur uit te hoeven.

Tevens zijn de kosten van Private Lease Flex per direct verlaagd van € 20,- naar € 10,- per maand. Met deze optionele service, die geldig is op alle PEUGEOT modellen, kunnen PEUGEOT klanten hun Private Leaseauto onder bepaalde voorwaarden vervroegd inleveren, zonder bijkomende kosten.